What the..


Dokumentär: Kim Jong Il's Foreign Adventure - North Korea


Finska barn åker skateboard, och det går sådär för vissa utav dem!


Honhumor


Fel ställe att sova på grabben!


Sketch Empire


Katthumor!


Klassiker: Kylig morsa


Härliga supporters!


Fest ikväll

Tjena på er alla! Jag har just smällt i mig en mycket smarrig pizza. Träningspasset igår eftermiddag gick riktigt bra och umgänget på kvällen var trevligt. Idag är det fredag och dags för party:) Om en liten stundstrax ska jag iväg till Johan och börja tagga för. Ska ni göra något roligt?

ÅFF - Åtvids år


Pimp my horse


underhållning för dagen

Tjenixen alla er där ute och hjärtligt välkomna till min nygjorda hemsida. Nu är det dags för att pränta ner något på bloggen istället för att bara posta filmer, knepigt att komma på vad bara. Men lite kort om mig ; Jag är 20 årig tjej som studerar på gymnasiet, samhällskunskap. Just nu har jag precis kommit hem från skolan, bra med korta dagar:) Lite senare , om en stund, ska jag köra och träna och ikväll ska jag träffa min mormor. Hoppas att jag har ork att hålla bloggen väl uppdaterad, blir nog en del filmer.

En timme med olika wins!


Två killar smakar på vin!


Killen med skillen!


Natthumor!


Hazard Cinema Top 10 Battlefield 3 Plays :: Episode 10


Natthumor!


Sann skit för studenter


Välkommen till min nya blogg!


RSS 2.0